Center Stage: Turn It Up
Return to the Center Stage phenomenon with new passions and partners in the amped-up, high-energy Center Stage: Turn It Up. All Kate Parker has ever wanted to do was perform with the American Ballet Academy. But when she doesn't get in, she learns that it takes more than just natural talent to succeed in the dance world. With a turn in a cutting-edge hip-hop club and the help of a handsome former hockey player-turned-dancer, she may yet manage to make her dreams come true. Peter Gallagher (TV's "The O.C.," Center Stage), Kenny Wormald (TV's "Dancelife"), Ethan Stiefel (Center Stage) and a cast of hot, up-and-coming stars rock to a new beat in this unmissable sensation!