Cents
Twelve-year-old Latina math whiz Sammy Baca is a bit of a troublemaker, enlisting her frenemies Katie, Hannah and Emily to transform their school penny drive into a major moneymaking operation. As Sammy navigates the treacherous waters of middle school, her single mother Angela strives to get into medical school, but loses touch with her daughter in the process. Meanwhile, Sammy's math teacher Ms. Dyer pushes Sammy to reach her full potential. When the penny drive starts to fall apart, the girls turn on one another. After being bullied online and at school, Sammy comes up with a new plan. Only when the consequences of Sammy's actions circle back on her does she realize how far she has gone. Now, the one problem Sammy needs to solve is whether or not she can redeem herself.