Confess, Fletch
In this delightful comedy romp, Jon Hamm stars as the roguishly charming and endlessly troublesome Fletch, who becomes the prime suspect in a murder case while searching for a stolen art collection. The only way to prove his innocence? Find out which of the long list of suspects is the culprit - from the eccentric art dealer and a missing playboy to a crazy neighbor and Fletch’s Italian girlfriend. Crime, in fact, has never been this disorganized.