Free Men
Sentenced to death, many of us would give up on life. But from his death row cell, Kenneth Reams refuses to be limited. He falls in love with Isabelle, a French artist who wants to become his wife. Together they fight for justice for a murder he didn’t commit, at the same time arranging exhibitions of Kenneth's own art. Narrated by Reams, this documentary profiles one prisoner's extraordinary struggle for freedom, justice and love against the odds.