Heat
Master criminal Neil McCauley (Robert De Niro) is trying to control the rogue actions of one of his men, while also planning one last big heist before retiring. Meanwhile, Lieutenant Hanna (Al Pacino) attempts to track down McCauley as he deals with the chaos in his own life, including the infidelity of his wife (Diane Venora) and the mental health of his stepdaughter (Natalie Portman). McCauley and Hanna discover a mutual respect, even as they try to thwart each other's plans.