Joe Kidd
In New Mexico, one-time bounty hunter Joe Kidd owns a ranch where a nearby group of Mexican revolutionaries, led by Luis Chama, fights for their rightful land after the U.S. government denies their claims. In response, a greedy landowner gathers a posse to capture Chama and solicits Kidd's assistance. Kidd, who has no interest in the matter, changes his mind when he discovers Chama has stolen a horse and roughed up a worker from his ranch.