Joe Somebody
Tim Allen plays Joe, a divorced, corporate everyman whose dead-end personal and professional lives are turned around after the office bully publicly humiliates him in front of Joe's daughter. As Joe trains for a rematch - and gives himself a makeover - he begins an unexpected ascent up the corporate ladder. Eventually, Joe realizes he doesn't need revenge or to become someone else to earn his daughter's respect and win the heart of a co-worker.