Kulipari: Mercenaries
Darel’s cunning warrior skills are put to the test when the scorpions capture his best friend Gee and take him to their base camp. While Darel finds a way to sneak into the camp to rescue his friend, he ends up battling Lizard mercenaries and goes head-to-head with the Scorpion leader all while trying to do serious damage to the scorpion base. Can Darel escape with his friend and get back to his village to help protect the Amphibilands?