Love and Monsters
Dylan O’Brien stars in this thrilling adventure delivering epic action and laughs. After monsters take over the world, Joel (O’Brien, The Maze Runner) and the rest of humanity are forced to live underground. Believing he’s lost everyone he has ever loved, Joel finds his high school sweetheart Aimee (Jessica Henwick, “Game of Thrones”) living just 80 miles away. Facing unknown dangers that stand in his way, Joel must discover his inner hero as he makes the impossible journey across a monster-infested land to be with the girl of his dreams. Also starring Michael Rooker (Guardians of the Galaxy) and Ariana Greenblatt (Avengers: Infinity War).