Lyle, Lyle, Crocodile
When the Primm family moves to New York City, their young son, Josh, struggles to adapt to his new school and friends. All of that changes when he discovers Lyle, a singing crocodile that loves baths, caviar and great music. The two become fast friends, but when evil neighbor Mr. Grumps threatens Lyle's existence, the Primms must band together to show the world that family can come from the most unexpected places.