Miso Hungry
Award-winning comedian and fast-food junkie Craig Anderson doesn't have much time for healthy living. But at double his recommended weight and with a biological age of 64 at the age of 38, he may just not have much time full stop. Can a nation known for its longevity save Craig from death by pizza? This fresh and funny doc follows Craig on an action-packed culinary voyage of discovery to Japan, as he learns a whole new approach to food and fulfillment.