One Thing Left To Do
Unable to come to terms with the death of his fiance Rosie, Michael escapes to South Africa to fulfil his would-be honeymoon. While there, he meets with Rosie's estranged sister, Summer. Uninvited, she forces herself onto his trip of self destruction.