Panic Room
Trapped in their New York brownstone's panic room, a hidden chamber built as a sanctuary in the event of break-ins, newly divorced Meg Altman (Jodie Foster) and her young daughter Sarah (Kristen Stewart) play a deadly game of cat-and-mouse with three intruders - Burnham (Forest Whitaker), Raoul (Dwight Yoakam) and Junior (Jared Leto) - during a brutal home invasion. But the room itself is the focal point because what the intruders really want is inside it.