Quest for Camelot
In this animated tale, Kayley dreams of being one of the Knights of the Round Table; she gets her chance when the fabled sword of Excalibur is lost. Without its power to protect him, King Arthur falls victim to Ruber, an evil knight bent on destroying Camelot. Arthur's only hope is that Kayley will find the sword. She gets some invaluable assistance from Merlin's trusty falcon, a dragon with a split personality, and a sweet blind man named Garrett.