Reagan
Dennis Quaid delivers a tour-de-force performance as 40th U.S. President Ronald Reagan in this cinematic journey that encapsulates the spirit of the American dream. From his small-town roots to the glitter of Hollywood where he meets actress Jane Wyman (Mena Suvari) and Warner Brothers studio president Jack Warner (Kevin Dillon), Reagan's incredible story culminates in obtaining the presidency with the support of his loving wife Nancy (Penelope Ann Miller). Told through the voice of a former KGB agent (Oscar winner Jon Voight), Reagan offers a perspective as unique as it is captivating.