Reality Bites
After college, Lelaina (Winona Ryder) films a documentary about herself and friends as they flounder in their attempts to forge relationships and begin careers. Vickie (Janeane Garofalo) works retail, has an endless string of one-night stands and awaits the results of her HIV test. Sammy (Steve Zahn) tries to come out to his parents. Lelaina gets involved with yuppie Michael (Ben Stiller) while maintaining a love-hate relationship with Troy (Ethan Hawke), who's undergoing an existential crisis.