September 5
During the 1972 Munich Olympics, a hostage crisis pushes legendary TV executive Roone Arledge (Peter Sarsgaard) to thrust an untested sports producer, Geoff Mason (John Magaro), into the spotlight of breaking news coverage. With lives hanging in the balance and the world watching, this pivotal moment, based on a true story, reshaped journalism forever.