Summer Catch
Every summer, the most talented college baseball players come to Cape Cod, Massachusetts, to compete for a spot on one of the Cape's elite baseball teams, a steppingstone--for a talented few--to the major leagues. This year local boy Ryan Dunne (Freddie Prinze, Jr.) is getting a rare second chance. But a rivalry with a hotshot teammate and the wiles of sexy, sophisticated rich girl (Jessica Biel) could keep Ryan from reaching his dream.