That's My Boy
While still a teen himself, Donny (Adam Sandler) fathered a son, Todd (Andy Samberg), and raised him as a single parent. On Todd's 18th birthday, Donny cut the youth loose. After years of estrangement, the older man shows up unexpectedly on the eve of his son's wedding day, sending the young man's life into a tailspin. Donny wants desperately to reconnect with Todd, but he must now deal with the repercussions of the bad parenting he exhibited in the past.