The Gallows Act II
When teenage vlogger and aspiring actress Auna Rue logs onto a sinister website, she's trapped in the malevolent world of a cursed stage play, The Gallows. After performing a passage from the play for her tiny online fan base, Auna instantly achieves the stardom she seeks — as well as a twisted challenge from a deadly spirit (The Hangman) in this nightmarish supernatural thriller from the company that brought you Paranormal Activity and Insidious.