The Perfect Match
Charlie (Terrence J) is a charming playboy who doesn't believe in serious relationships. His best friends bet him that if he commits to one woman for one month, he's bound to fall in love. Charlie accepts the seemingly easy challenge, but wasn't expecting to cross paths with the beautiful and mysterious Eva (Cassie Ventura). When Charlie coaxes her into a casual affair, Eva turns the tables on him, forcing the lifelong bachelor to question whether he wants more than just a one-night stand.