The War
It was a different time... and a different place. Elijah Wood and Kevin Costner star in a rich feast for the senses from the director of Fried Green Tomatoes. This heartwarming film tells the tale of a close-knit family and their remarkable Mississippi summer of 1970. With the help of their friends, Stu (Wood) and Lidia Simmons (Lexi Randall) are determined to build the ultimate treehouse, a place of wonder and magic. Their father Stephen (Costner), a newly returned Vietnam vet, has equally high hopes to rebuild his life and fulfill his family's dreams. Co-starring Mare Winningham, The War will captivate all who fall under it's spell. It's a film rich with humour, nostalgia and mesmerising performances.