This Stained Dawn
Karachi’s feminists organize a women’s march, coming up against Pakistan’s radical religious right, and negotiating a deeply surveilled, paranoia-inducing, and often physically violent space in the hopes of a revolution. A philosophical work, This Stained Dawn is not just about the march, but about the act of political organizing itself.