The Sandlot
When Scotty Smalls moves to a new neighborhood, he manages to make friends with a group of kids who play baseball at the sandlot. Together they go on a series of funny and touching adventures. The boys run into trouble when Smalls borrows a ball from his stepdad that gets hit over a fence.