Little Women
In this 1994 adaptation of Louisa May Alcott's classic, the March sisters confront growing pains, financial shortages, family tragedies and romantic rivalries in mid-19th-century Massachusetts. Jo struggles for independence and sometimes clashes with her beloved mother and her sisters Meg, Amy and Beth. She also contends with their cranky Aunt March, their impulsive neighbor Laurie and kindly linguistics professor Friedrich Bhaer.