Water for Elephants
Jacob Jankowski (Robert Pattinson), a veterinary student, is close to graduating when a terrible tragedy forces him to leave school. With nowhere else to go, he hops on a passing train and finds it belongs to a traveling circus. Jacob takes a job as an animal caretaker and meets Marlena (Reese Witherspoon), a beautiful circus performer. Their shared compassion for a special elephant named Rosie leads to love, but August (Christoph Waltz), Marlena's cruel husband, stands in their way.