Wolf
Believing he's a wolf trapped in a man's body, Jacob eats, sleeps and lives like one -- much to the shock of his family. When he's sent to a clinic, Jacob and his animal-bound peers are forced to undergo increasingly extreme forms of curative therapies. However, once he meets the mysterious Wildcat, their friendship blossoms into an undeniable infatuation, and Jacob must decide whether to renounce his true self for love.