Women in Blue
In 1970s Mexico, four women defy ultraconservative norms and join the first female police force—only to discover it’s a publicity stunt to distract from a serial killer. As the body count grows, they vow to bring the killer to justice. Inspired by true events.
As a serial killer targeting women terrorizes the city, María, Valentina, Gabina, and Ángeles join the first female police force.
Dissatisfied with the detectives’ conclusions, the Azules conduct their own investigation off the books.
Another Undresser victim is found, confirming the Azules’ suspicions. Their investigation points detectives to a new suspect.
Romandía gets pulled into the investigation as the Azules uncover a clue that may reveal the Undresser’s identity.
The detectives take drastic measures to find answers. María seeks the help of someone who can offer new insight: a convicted serial killer.