Memories
Three stories by anime master Katsuhiro Otomo (AKIRA). 'Magnetic Rose', based on a manga short, tells the tale of two space travellers who get drawn into a woman's world of memories following a distress signal. 'Stink Bomb', directed by Tensau Okamura, follows a young chemist whose experiment has changed him into a biological weapon - set on an unstoppable course for Tokyo. 'Cannon Fodder' portrays a day in a city on which cannons are continuously fired at an unknown enemy.