Ossan's Love: Love or Dead
A year ago, coworkers Soichi Haruta (Kei Tanaka) and Ryota Maki (Kento Hayashi) found love, but their relationship faces challenges when Soichi returns to the office where his former boss Musashi Kurosawa (Kotaro Yoshida) still works. With Ryota transferred to headquarters, tensions rise as a project team arrives, bringing unexpected complications. An accident causes Musashi to lose his memories of Soichi, leading him to fall in love with Soichi all over again. As attractive teammates create friction between Soichi and Ryota, their relationship is put to the test. This follow-up to "Ossan's Love" explores the complexities of love and memory in the workplace. "Ossan's Love The Movie~LOVE or DEAD" is a 2019 Japanese movie directed by Ruto Toichiro.