Doraemon the Movie: Nobita's Art World Tales 電影多啦A夢:大雄之繪畫世界物語
Set in the magnificent world of medieval Europe depicted in paintings. Doraemon and his friends jump into the "world of the painting" joined by Claire and her friends Mairo and Chai as they embark on a great adventure!