S7, E6: As Dubaku presses President Taylor to comply with his devilish demands, she contemplates if the administration should negotiate to avert a disastrous terror attack. Meanwhile, away from the White House and the threatening international crisis, the determined First Gentleman struggles with his ongoing domestic mission, and perilous FBI Agent Walker diverts the attention of her tense colleagues. With national security on the line, Jack Bauer has a formidable plan in hopes of shielding the country.