S3, E10: With Jack still undercover, the Salazars torture Chase looking for information about CTU's plans to seize the virus. Meanwhile, Palmer's presidency is being sabotaged by a onetime supporter who wants Wayne fired. To combat this, Palmer turns to a surprising source of help in the episode.