S2, E5: While CTU scrambles to recover vital information, Jack comes face to face with Nina; Palmer brings a new man, Roger Stanton, onto his team; Kim ignores Gary’s threats and refuses to abandon Megan; Kate must face her sister’s wrath when CTU arrives at the Warner House.