5:00 PM - 6:00 PM
S8, E2: For the first time in New York City, Jack Bauer is reluctantly drawn into action as President Allison Taylor negotiates plans for international security with Middle Eastern leader Omar Hassan. As the 8th day keeps unfolding, we learn that CTU, now upgraded and operated by M.B.A.-schooled Brian Hastings, still has Chloe O'Brian, but also expert analyst Dana Walsh and systems analyst Arlo Glass.