S3, E7: Jack is held captive by Ramon Salazar; Chappelle learns about Jack's drug addiction, then accuses Chase of covering for him; and Michelle plans to visit Tony in the hospital, so she has Gael, unaware of his terrorist connection, take over for her at CTU.