A Camp Divided
S10, E6: Far from extraction, Kaiela leads her team on a punishing trek that puts her challenge at risk; Adam and Heather's smoldering tension makes the new camp choose sides; desperate for protein, a risky survival choice pushes Heather to her breaking point.