Robogobo A Hop on the Wild Side; Skatepark Snafu
S1, E7: When RoboGobo visits the Wild Side, Hopper learns how to tie a knot to save a cub; after Dax uses his mom's invention, he and Booster must rescue Crabitha from a skatepark.