A Katy or a Gaga
S5, E4: The members of New Directions tackle their assignment of getting out of their comfort zones and determining whether they’re more like “Katy” (Perry) or (Lady) “Gaga.” Kurt holds auditions for his new band and must decide if he’ll let in the overly bold performer, Starchild. Meanwhile, Jake gets closer to Bree as he and Marley grow apart. Musical performances include "Marry The Night", "Applause", "Wide Awake", and "Roar".