A Leopard Never Loses Its Spots
S1, E3: Frustrated by Eugenio's poor planning, Aislinn and Mauricio take control and bring the family to the peaceful, family-friendly beach town of Essaouira; but in typical Derbez fashion, family-friendly activities are near impossible.