A Novice Cook Will Fail at Food Arrangement Almost 100% of the Time
S1, E6: Natsusa's neck gets aggravated and he gets stuck in bed. Yuu tries to help fill the void Natsusa had left behind, but finds that he is unable to do as much as he had thought. The starting line-up gets announced and the team prepares for their match.