A Radiant Cloak of Sexual Irresistibility
S1, E18: In a magical encounter at the Bachelor mansion, Chris Harrison bestows his wisdom on a frustrated Poppy and Angie; Will saves one of the kids at school from a playground injury; Douglas insists Will capitalize on the glow from this heroic act.