World's Greatest First Love Adversity Makes a Man Wise.
S1, E5: Onodera’s heart is pounding, his head spinning. Takano wants him, but what is his relationship with Yokozawa? On top of that, Onodera realizes one of his authors won’t make a crucial deadline and must figure out how to get it to the printer in time or else!