Africa's Most Dangerous Snakes
S1, E3: A deadly snake could take Matt out of the challenge; the survivalists' tracking skills are tested as they scramble to recover the remaining caches before their competition; Gary and Waz hatch a plan to coax Stacey into sending Jeff home.