Zombies: The Re-Animated Series Alien vs. Shredator / A Wyatt Place
S1, E4: Wynter and A-spen start a band, but they may not reconcile their differing musical visions; Willa and Bucky put Wyatt through an alpha-dog-bootcamp to help him win over Eliza.