Dino Dana All in the Dino Family / Snakes and Dinosaurs
S1, E3: When Dana sees a Kentrosaurus and a Stegosaurus fighting in her yard, she conducts a dino experiment to see why two dinosaurs in the same family would fight.While Dana's Mom deals with a petrified snake-sitter at the vet clinic where she works, Dana meets the biggest snake of all time, a Titanoboa, in the park and sets out to figure out if it was poisonous or a constrictor?