An Academic Crime and a More Romantic Taco Bell
S3, E17: Dr. Sturgis is furious when Sheldon accuses him of plagiarism. Also Mary sets out to find a “girl trophy” for Missy’s end-of-season baseball ceremony and Georgie has an awkward run-in with Veronica while on a date with his new girlfriend Jana (guest star AVA ALLAN). LOUIE ANDERSON guest stars as Ralph a trophy store employee.