An Expensive Glitch and a Goof-Off Room
S5, E10: Sheldon gets a dorm room all to himself, which soon becomes the campus hotspot. Meanwhile, Meemaw gets an unwanted business partner. WENDIE MALICK returns as President Hageyer and MELISSA JOAN HART directs.