Andhera Kha Gaya
S1, E1: A young woman vanishes into a living, breathing darkness. Inspector Kalpana investigates the case, only to encounter resistance from within her own department. Meanwhile, Jay, a medical student haunted by nightmares of this supernatural darkness, seeks answers. Has darkness truly come alive?