Caligula Anxiety, Irritation, and Other Such Negative Emotions Spread to Others
S1, E2: Ritsu is attacked by students taking on strange shapes, but Satake Shogo saves him with a giant handgun; lost and confused, Ritsu returns home to his mother, who is now covered in static and repeating the same lines.